"> ', { 'anonymize_ip': true });
De tarieven.
Wij werken met vastgestelde tarieven. Deze zijn bepaald door de Nederlandse Zorgautoriteit (NZA).
Ben je aanvullend verzekerd (tandartsverzekering)?
De mondhygiënische behandelingen worden (deels) vergoed door je zorgverzekeraar indien je aanvullend verzekerd bent. Het verschilt per verzekeraar hoeveel en welke behandelingen er vergoed worden. Wanneer er vragen zijn over de vergoedingen adviseren wij je om contact op te nemen met jouw zorgverzekeraar.
Kinderen tot 18 jaar gratis.
De mondhygiënische behandelingen voor kinderen tot en met 18 jaar worden volledig vergoed!
Een niet nagekomen afspraak ofwel een C90.
Wij ontvangen je natuurlijk graag op de afgesproken tijd. Indien je verhindert bent en je kunt niet naar de geplande afspraak komen, kun je deze verplaatsen. Houdt hierbij wel rekening met het onderstaande reglement:
● Je kunt de afspraak 48 uur voorafgaand de geplande afspraak kosteloos verplaatsen;
● Wanneer de afspraak niet tijdig wordt verplaatst, dan zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen;
● Wanneer je niet komt opdagen op de geplande afspraak, dan zijn wij genoodzaakt kosten in rekeningen te brengen;
● Indien je ziek bent en je kunt niet naar de geplande afspraak komen, dan horen wij dit altijd graag zo snel mogelijk of voor 09.00 uur op dezelfde dag.
Een betaling.
De betalingen dienen na de behandeling te worden voldaan aan de balie en het liefst per pin. Wij werken niet samen met een facturatiebedrijf. Je krijgt de factuur mee (digitaal of geprint), welke je bij jouw zorgverzekeraar in kan dienen. Je krijgt de behandeling dan (deels) vergoed. Dit is afhankelijk van jouw zorgverzekeraar.